2014. július 9., szerda

Hamistanúkkal a Bíróságon

Tegnap ismét a Bíróságon jártam. Olvasóim tudják, hogy ez éppoly rendszeres dolog nálam, mint másnál a fodrász, mióta zajlik ellenem a Fidesz és az MSZP összehangolt koncepciós hadjárata. Nem is mindig írok róla, csak ha valami izgis dolog történik. Mint most.




Van ugye a Kocsis Máté nevű Fidesznyik Ügyfelem, akit már rajtakaptam hamistanúzáson, és ellene az Ügyészségi följelentést meg is tettem. Ez még márciusban volt, azóta aggódtak rajta Ügyészék, mégiscsak a Fidesz Kommunikációs Igazgatója van komoly csávában, egyszerűen túl sok és túl egyértelmű a bizonyíték ellene. A Fővárosi Főügyészségtől áttették a Központi Nyomozó Főügyészségre, ez része az időhúzásos taktikának, de most elcseszték. Azt vártam, hogy elkezdenek nyomozni, de persze falból: úgy csinálnak mintha, hosszabbítgatják a nyomozási határidőket, bénáznak, és végül majd vagy egy év múlva kijelentik, hogy nem tudnak vádat emelni, bocs. Logikusan ezt kellett volna tenniük, ugyanis Kocsis Máté "fogva van": ha eljut Bíróság elé a hamistanúzása, akkor már csak idő kérdése, mikor kattan rajta a bilincs. Ugyanis mint mondtam, a bizonyítékok elemi erejűek, és a Bíróságok még elégségesen függetlenek ahhoz, hogy egy parlamenti Rendészeti Bizottság Elnökének hamistanúzását mint kiemelkedő társadalmi veszélyességű cselekményt ítéljék meg. Az meg minimum kétév letöltendő, meg persze közügyektől eltiltás, így aztán Kocsis épp megnyerheti felőlem az őszi polgármesterválasztást, mert utána nemsokkal úgyis lesz időközi, hogy megürülő székét be lehessen tölteni.


De az Ügyészeknél valaki úgy döntött, hogy nem indítják meg a nyomozást, és ettől a pillanattól szabad a pálya. Innentől indulhat a Pótmagánvád eljárása, ami közvetlenül Bírósághoz viszi az ügyet, és akkor Kocsisnak meszeltek. Lehet hogy valamelyik Főügyész, tán éppen maga Polt döntött úgy, hogy nem csinálnak magukból nagyobb hülyét mint kéne mindenféle időhúzós álnyomozgatással, hanem visszaadják a kezembe a lasztit. Én meg persze már intézem is a dolgot, nemsokára kezdetét veszi Kocsis Máté kálváriája, majd megszervezzük a bableves bevitelét, mire odakerülünk, hogy szükség lesz rá. Figyelembe véve a bírósági gyakorlatot, elsőfok, másodfok, védőügyvédi taktikák, nagyjából 2016 őszére lesz börtönkész állapotban Kocsis, Nyolckeres barátaimtól és támogatóimtól addig még türelmet kérek, cserébe egyszer s mindenkorra tüntetem el a Fiúcskát a kerületből, ja meg általában is a politikából. De tegnap nem Kocsis miatt voltam a Bíróságon, mindjárt rátérek az Ügyre, de addig még kicsi színesként mondom: Gulyás József, Fodorgabesz örökös jobbkeze, most épp az Együtt Főgóréja tegnap sok helyen belebegtette nekem hogy Ő is Bírósághoz fordul a Róla és Hell Istvánról írt cikkeim miatt. Megnyugtattam, hogy állok elébe, jó buli lesz, szeretem a Bíróságot, mert ott hamistanúzás terhe alatt kérdezhetek olyan embereket, akiket máshogy nem tudnék. És aztán beleviszem Őket a susnyásba, aztán jöhet a hamistanúzási feljelentés, merthát nem értik, hogy a Bíróság az nem interjú, ahol hazudozhatnak.


És akkor a Tegnap. Másik állandó Ügyfelem Komássy Ákos, a Nyolckeres Helyiszoci Elnök, a Szegfű rettenetes kerületi kudarcainak kovácsa. Olvasóim Őt is jól ismerik már, közvetítettem több írásban is árulásait, gerinctelen behódolását Kocsis Máténak, és kirívóan rossz választási eredményeit. Az egyik legocsmányabb történetét még legrégebbi blogomon írtam meg: a Zsúrfiú föl akart venni havi 100 ezer forintos költségtérítést az önkormányzattól, és ezért saját nővérének a vállalkozásába bejelentkezett, mint munkavállaló. Van ugyanis olyan kategória a költségtérítésnél, hogy a kiesett jövedelem pótlása: annyit jelent, hogy ha valaki a főállású munkahelyéről hiányozni kénytelen képviselői teendői miatt, akkor az ott kiesett jövedelmet az Önkormányzat visszatéríti. Szokták ezt kérni, de maximum havi 10-20 ezer forintos tételben, és régóta meglévő főállású munkaviszonyok esetén, ahol nyilvánvaló, hogy valóban van jövedelemkiesés. Magyarul ezzel még a Fidesznyikek sem szoktak játszani, mert könnyen tetten érhető, és nagy botrány lenne belőle. De az én Komássy Haverom kicsit megéhezett az ingyenpénzre, így aztán nővéréhez való munkavállalói bejelentkezése után már 20 nappal rohant az önkormányzatba, hogy teljes főállású munkaidejének KÉTHARMADÁRA, havi 104 órára költségtérítést kérjen. Ugye el teccenek képzelni azt, hogy egy normál munkahelyre mennyire vennének föl olyan embert, aki a munkaidejének a kétharmadában nem dolgozik? Semennyire persze, ki is lóg a lóláb rendesen, nyilvánvaló, hogy Nővérke épp erre kellett: nem valós munkavégzés volt a cél, hanem csak egy munkáltatói igazolás, aminek birtokában havi százezerre meg lehet vágni a kerületi közpénzt.


Csakhogy ez anno még Kocsis Máténál is kiverte a biztosítékot, így küldött nekem egy SMS-t, amiben leírta, hogy mit szeretne Komássy, nemkicsit gúnyos szöveggel. Én meg megírtam a sztorit, Komássy meg följelentett, és nagyjából 1 éve pereskedünk. És tegnap végre eljutottunk odáig, hogy kérdezhettem Tőle, ami nagyon nem tetszett Neki, csakhát a Bíró meg jelezte, hogy ez nem kívánságműsor, itt bizony válaszolnia kell. Az ügyvédje egy fiatal, becsületesképű csóka, látom rajta egy ideje, hogy már érzi, hogy Komássy a vesztébe menetel, ugyanis már a korábbi tárgyalási fordulókban is mondott pár klassz önellentmondást. Én soha nem viszek ügyvédet, szeretem magam intézni a dolgokat, meghát saját dolgaimban nyilván én vagyok a legjobban képben, kérdezni, meg jogászkodni is megtanultam a kétévnyi vegzatúra alatt. De akkor a lényeg: ezt a pert én arra használom föl, hogy Komássyt is Kocsis Máté sorsára juttassam: üljenek majd egy cellában a Nyolckert eláruló Zsúrfiúk, nemesítsék ott mély barátsággá eddigi politikai szövetségüket, idejük lesz rá. És tegnap a kérdéseim közben átlépte azt a határt, ahonnan már csak idő kérdése, és önellentmondásai hamistanúzássá válnak. Van jópár ilyen dolog, de itt csak egyet részletezek ki, mert annyira ostoba húzás, hogy ez a leglátványosabb.


Szóval van az ominózus Papír, amin Komássy Nővére, mint munkáltató igazolja azt, hogy Öcsikéje egy hónap alatt 104 munkaórát nem tud a 168-ból a munkahelyén dolgozni, merthát olyannyira önkormányzati képvisel. Ugyan a papírt 20 nap után nyújtotta be Komássy, szóval még egy hónapot sem dolgozott le, de már tudta, mennyit fog nemmunkával tölteni, meg egyébként július volt, amikor az önkormányzatban nagyjából annyi a munka, mint vágóhídon a melegházas primőrtermesztés, de spongyát rá. Komássy korábban még azt állította, hogy beadta ezt a Papírt, de nem tudta, mire kell. Háthogyne, a szegény képviselő nem tudja, mire is szól az általa a Nővérétől kért, kiesett munkaidőről szóló igazolás, de ha kiröhögtük magunkat, akkor ezen is lépjünk túl. Szóval azt mondta, hogy miután a Papírt leadta, akkor szóltak Neki, hogy az bizony lóvéigénylés, és akkor Ő beszaladt és gyorsan visszakérte, és összetépte. Akik ismerik egy önkormányzat iratkezelési gyakorlatát, azok tudják, hogy ez nem így működik: ilyen jellegű hivatalos iratokat nem adnak vissza csakúgy, összetépésre. De ezen is ugorjunk túl. A tegnapi napon ugyanis a kérdéseimtől annyira összezavarodott, hogy új állítást tett, mely szerint Ő azt a Papírt be sem adta. Namost ez persze már önmagában is föloldhatatlan ellentmondás korábbi hablatyához képest. De az igaz probléma itt jön, és ez volt a tegnapi nap csúcspontja: ha ezt a Papírt be sem adta, és mint nyilatkozott, annak tartalmáról rajta és nővérén kívül SENKI sem tudott, akkor hogy a fenébe tudott nekem Kocsis Máté pontos adatokat átküldeni SMS-ben 32 NAPPAL KÉSŐBB a le sem adott munkáltatói igazolásról??? Nem buta fiú Kocsis Máté, de annyira azért nem okos, hogy 32 nappal később tudja, mi szerepel Komássy Papírján, amit meg sem mutatott senkinek... Egy Papír tartalmát pontosan ismeri a Polgármester, egy olyan Papírét, amit soha senki nem látott Komássy Ákoson és Nővérén kívül, hisz le sem adta. Hát ha ez nem hamistanúzás, akkor semmisem az.

Kedves Olvasóim, szerintetek letöltendőt kap majd?



20 megjegyzés:

  1. Megérdemelné, de nemtunnni ebben a nagy forgatagban.

    VálaszTörlés
  2. Az én mentalitásomból kiindulva amit megis tenék,Komássy Ákost egyszerüen szembe köpném és aztán mehet panaszkodni a jó édes anyjához.

    VálaszTörlés
  3. Hát igen megérdemli! Csak kérdés, hogy mikor......

    VálaszTörlés
  4. Kérdés meg van-e a papír...mert ha a hivatal eltűntette...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs papír. Ezt anno Komássy maga mondta el, az azóta láthatatlanná lett/tett kerületi FÓRUMában az www.mszp8.hu-n. :O

      Törlés
    2. Azt írta volt, be is adta, de mivel az "félreértés" volt, megsemmisítésre került!!

      Törlés
    3. Fura egy iratkezelés, ha csak úgy megsemmisítenek egy ilyen papírt. (Főleg, ha nem azonnal tették meg.)

      Törlés
    4. Sajnos rossz a memóriám, de hát a fórumhozzászólások alapján (amik ugye mostanra eltűntek..) egy "hibátlan megyez" felütésű közgyűlést követően.. :O

      Törlés
    5. ..derült ki, hogy nincs már meg..

      Törlés
    6. Ha nincs papír..nincs ügy sem.

      Törlés
    7. Asszem nem érted a lényegét :))) Már egyáltalán nem lényeges van-e papír vagy nincs, ugyanis tökmindegy miről mond ennyire nyilvánvalóan önellentmondó dolgokat.

      Törlés
    8. Szerintem tök mindegy, hogy megsemmisítették vagy nem. Beadta a kérvényt, nem tagadta, a polgármester látta. A többi innentől nem számít. / Ráadásul röhejes is./ Bukta lesz, csak ki kell várni.

      Törlés
  5. Nagyon remélem, meg azt is, hogy a Kocsis is :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két zsúrfiút már nagyon várják a kövér-kopasz csúnya bácsik a börtönben. :D

      Törlés
  6. Gábor! Nagyon remélem rácsok között töltik édes napjaikat! :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem, sajnos nem kap letöltendőt!

    VálaszTörlés
  8. Már olvastam erről a papír ügyről, de ha rangsorolni akarnám akkor a "Leszarom" minősítést kapná!
    Értem én, hogy a szándék is elítélendő, de azért az elég durva lenne ha Komássy börtönbe menne és más jóval súlyosabb esetek elkövetői meg megúsznák azt, mint pl az abrutális állat feleségverő fideszes ősember! És még sorolhatnám tovább kik előznének be egy ilyen pitiáner ügyet.
    Eddig azt hittem legalább te magadat "sas"-nak nézed és ez szerint gondolkozol:
    Aquila non captat muscas. (A sas nem vadászik legyekre.)
    A Kocsis legalább egy nagy hal, mégha az a "hamis tanuzási" ügye nem is éri el az ingerküszöböt, de ettől a Komássy ügytől azért komolyabb dolgokat várnak az olvasóid!

    VálaszTörlés
  9. Pitiáner ügyek.Nem beszélve arról, hogy kb. 5-6 év mire lesz jogerős ítélet, pl. a Kommássy ügyben, ha lesz egyátalán.....hol leszel te addigra Gábor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami ilyesmit kérdezett tőlem Csécsei 1999-ben, aztán 2009-ben rájött, hogy én nagyon türelmes és kitartó vagyok. ;)

      Törlés