2014. július 23., szerda

Fodor Liberálbolsevikjai

Huszonkét évvel ezelőtt írta le Csurka ezt a szót, én meg a SOTE Medikus című lapjának főszerkesztőjeként küldtem el vezércikkben az anyjába ezért. Kaptam érte persze, mert az orvosi egyetem újságja politikamentes volt, de ezt morális meggyőződésem fölülírta.




Huszonkét éve élek abban a hitben, hogy ez a kategória, hogy Liberálbolsevik, ez nem létezik, illetve kizárólag a szélsőjobbosok hülye dumája. És az utóbbi hetekben kezdett bennem földerengeni, hogy létezhet ez a kategória, tegnap pedig meggyőződtem erről. És kevés dolgot utálok annál jobban, mintha valamiről kiderül: tévedtem, és azt mégjobban utálom, ha világossá válik, bolond lyukból nem mindig fúj bolond szél. De hogy rövidre zárjam: tegnapi cikkemben megmutattam egy összefüggésrendszert Orbán és Fodor érdekei, és a Fodor és a Szobor körül csoportosuló hangadók között. Vitathatatlan személyi összefonódások, hetek óta zajló közös rasszistázó és Szegény Táblásmarcizó kórus, csak a hülye nem látja át, hogy összenőtt, ami összetartozik. És a cikkem megjelenése után Fészbukos profilomat két hétre kivonták a forgalomból: megmaradt, majd augusztusban visszatér, de addig sem írni, sem megosztani, sem kommentelni nem tudok vele.


Egy Bloggernek ez súlyos csapás, hisz a Blogon megírt cikkeinek egyik fontos terjedési útja a Fészbuk, magam is sok csoportban vagyok jelen, ahol mindennap egy ugyanolyan rend szerint megosztom az írásaimat, és a beérkező kommentekre reagálok. A Profil a netes térben élővé válik, ezernyi kapcsolat, ezernyi tett és lehetőség kapcsolódik hozzá, éppoly fontossá válik egy idő után, mint a valós világban az ember teste. A neten a Fészbukos Profilom vagyok én, annak kinyírása éppoly gyilkosság, mintha fizikailag történne, mégha büntetés nem is jár érte. És a naivitásomat valahol a Narancsok ellenem indított házkutatása, rabosításai, lehallgatásai, megfigyelései közben elvesztettem, így egy percig föl nem merül, hogy valamely megmagyarázhatatlan, véletlen egybeesés lett volna cikkem tartalma, és Fészbukos kinyírásom között. Már csak azért is kizárt, mert épp kevesebbet csináltam, mint egyébként szoktam, még csak nem is kommenteltem, megosztásaim csak a felüknél tartottak, és akkor küttyögött be a jelzés, hogy augusztus ötig élve eltemettek.


De Olvasóim között azért még lehetnek naiv széplelkek - remélem, írásaim hatására számuk egyre fogy, mertha hatékonyan akarunk harcolni a sunyi önkény mindenféle formái ellen, akkor a valóságot kell látnunk, nem a vágyainkat -, ezért Őket is megnyugtatom némi tényanyaggal. Oknyomozó munkáim különösen Kocsis Mátét veszik célba, de kiterjednek más Fidesznyik, vagy épp Szegfűs, vagy Zöldnarancs - LMP - emberkékre is. És addig a pontig még egyik sem ment el, hogy láthatatlanná tegye magát előlem. A láthatatlanná tételt a Fészbukon Letiltásnak nevezik: ilyenkor az illető delikvens tevékenységéből semmit sem látok, aki ilyet csinál, az retteg a vitától és épp azért teszi, hogy rólam bármit írhasson bújkálva, de azt én ne válaszolhassam meg. Szóval a létező legsunyibb netes magatartásforma, olyannyira gyáva dolog, hogy azt még Kocsis Máté, vagy épp Komássy Ákos, Schiffer András sem lépte meg velem szemben. Ők max kitiltottak az oldalukról, ami annyit jelent, hogy nem írhatok hozzájuk, nem kommentelhetek, de a tevékenységüket ugyanúgy láthatom, és nyomon követhetem mint addig.


Letiltásra csak sunyi alakok vetemednek, és akkor most fölsorolom mindazokat, akik ezt velem eddig megtették: Fodor Gábor, Rózsa Misi, Hell Nagy István, Zoltai Andrea. És megint jéééé... Mert bizony ez megint ugyanaz a névsor, akikről tegnapi cikkem is szólt, Orbán Fodorgabijának Köre. Ha ezek után még valaki azt gondolja, hogy véletlen az időbeli egybeesés tegnapi virtuális legyilkolásom, és a Róluk szóló cikkem megjelenése között, az olvasgasson romantikus lányregényeket, és költözzön hippikommunába. Nem, Kedves Olvasóim, az Ország legsunyibb netes magatartását láthatjuk ettől a körtől: magukat liberálisnak nevező emberek működnek a Rákosi-rendszer bolsevik mentalitása szerint, és minden lehetőséget megragadnak, hogy elpusztítsák azt, akinek ellenvéleménye van Velük szemben. Más kérdés, hogy természetesen engem ily módon nem lehet elpusztítani: valós terepen valós titkosszolgákkal, nyomozókkal, meg miegyébbel játszunk macskaegér játékot két éve, úgyhogy van már új profil, minden működik, és fog is, bármi legyen is a következő bolsevik húzásuk.


De a gyilkos szándékot nem teszi semmissé annak meghiúsulása. Aki mások megsemmisítésére tör, annak aztán semmi köze bármilyen demokrata, vagy épp liberális értékrendhez. Annak Rákosihoz van köze és a Bolsevikokhoz van köze. Vagy korábbi korszakhoz visszatérve épp azokhoz a nyilasokhoz, akik ellen látszólag küzdenek. Számtalan ember jelezte, hogy elég volt egyszer kimenniük a Szoborhoz az elmúlt hónapokban, mert a Zoltai Andrea - Rózsa Misi Páros magán médiashow-vá silányította a tiltakozást. Ne lepődjön meg senki, miért is voltak ily kevesen a téren: ha hiteltelen kollaboránsok képviselnek egy Ügyet, akkor abból pont ez lesz ami lett: közérdektelen lufi. A Fidesznyikek sunyiságát is fölülmúló bolsevikok rasszistáznak, antidemokratáznak másokat ebben az Orbán által felfordított magyarvilágban, kollaboránsok képviselnek olyan ügyet, mely épp ezért soha nem válhat tömegessé, ha meg mégis azzá válik mások miatt - mint a DK Ellenállás Napján - akkor pedig távolmaradásukkal tüntetnek. Szóval mélyen sajnálom, de huszonkét évvel azután hogy vezércikkben keltem ki a Liberálbolsevik fogalom, és az azt használók ellen, be kell látnom, hogy tévedtem. Vannak Magyarországon Liberálbolsevikok.

A Magyar Liberális Pártot építik.


20 megjegyzés:

  1. Jó reggelt Tuaereg! Nincsenek már illúzióim. Csak a mérhetetlen csalódottság és düh. Azok az emberek akiket felsorolták nem gondolják át a tettük súlyát, csak a mának és a jelennek élnek. Ők nevezik toleránsnak magukat, holott csak a nevük az. Sajnálom amit tettek Veled, de nem szorul védelemre. Vannak még emberek akik kitartanak melletted és segítenek a hosszú úton. Húzzál bele és folytasd amit elkezdtél.

    VálaszTörlés
  2. Miért állt le a facebookos profilod?? Nem értem.

    VálaszTörlés
  3. azt mondja meg valaki hogyan lehet egy csoportban bennmaradóknak tudomására hozni, hogy ha a vezérük sunyi módon ezt tesz azokkal akik vele ellenvéleményen vannak? Mert nem ártana ám, ha tudnák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Privát üzenetben...nem kell ismerősének lenned valakinek ahhoz, hogy üzenetet küldj neki...

      Törlés
  4. Köszönöm, hogy néhány kifejezés nem került bele! Igy is teljesen érthető és elég elképesztő
    ez az egész!!! ! No pasaran !

    VálaszTörlés
  5. Várjunk csak! A Demokratikus Koalíció barátai és támogatói csoport is mintha kitiltott volna téged?! Az hogy illeszkedik a konteóba? (Pár napra rá engem is kitiltott, nem is látom őket, a mások által osztott bejegyzéseik se láthatóak számomra pl. a Gyurcsány csoportban.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Javaslom újraolvasni a cikket. A fészbuk profilomat blokkolták 2 hétre, és az illetől letiltottak és nem kitiltottak...

      Törlés
    2. Nem vagyok facebook szakértő. Különböző lehetőségek vannak. Ha nem akarok valakivel etyepetyézni, akkor magam letilthatom. Vagy kitilthatom a csoportból mint adminisztrátor. És keményebb módszer a facebook adminisztrátorának lejelenteni és ott elintézni hogy blokkolják egy időre esetleg örökre. De ahhoz nagyon komoly indok kell, én többször reklamáltam netto náci, rasszista bejegyzéseket, és fülük botját se mozgatták még csak a beírást sem törölték, nemhogy a felhasználót. De azt a tényt ne mismásoljuk, hogy a DK barátai és támogatói csoportnak volt veled baja, amivel nekem semmi bajom mert én a kitiltásod ellen szavaztam, és pár napra rá teljesen mondvacsinált okkal engem is kitiltottak onnan, tán a melletted történt szavazásom jobban oka volt annak mint az egyik okostojásnak anyja picsájába küldése.

      Törlés
  6. Igen teljesen megértem Gábort.Ez a sunyi állság engem megszámlálhatatlanul ért.Azt híszem Burány Sándor egyszer azt írta nekem.Józsi ezt ki kell érdemelni,már jó értelemben.Ha valaki itt a Facén igen tevékeny,mint Te Gábor azzal sajnos ez nagyon sokszor megtörténik.Sokszor nem is a másik oldaltól jön a sértő bejelentések a Face felé.Igen többször megtörtént velem,hogy DK tagtársam csinálta ezt velem.Nem is titkolta,el is mondta nekem.A neve Garai Erzsébet aki által nagyon sokszor letíltottak különbözö szölgáltatásokról.A DK vezetők azt mondták nekem,hogy Garai igen hasznos tevékenységet folytat itt a Facén.Tehát még megis védték az ilyen rosszindulatú egyéneket.Bűnöm számára az volt,hogy több mint 20 saját alapítású csoportomba nem vettem fel adminnak.Pontosabban egyszer felvettem,de rögtön ki is törölt a saját csoportomból.A másik,mert minden csoportomban csak magam vagyok admin,észre vettem,hogy több csoportomból töröltek Téged Gábor.Lehet,hogy ezt Te is észre vetted.Csak azt nem értem,hogy ez hogyan történhet meg,ha magam vagyok csak admin.

    VálaszTörlés
  7. A letiltás nem sunyi dolog, pusztán annak jelzése, nem olyan bensőséges a viszony, hogy a privát üzenőfalra irkálhasson. Egy facebook profil törlődése nem halálos, 2 hét pedig nem a világ. Amúgy pikk-pakk regisztrálhat egy új profilt, ha annyira a FB jelenlét a lényeg!
    Erről az egész helyzetről egyébként az alábbi mondások jutnak eszembe:
    1. Ne fesd az ördögöt a falra, mert megjelenik.
    2 Addig jár a korsó a kútra...
    Mellesleg nem hiszem, hogy a liberálisok szemét szúrta!
    A további összeesküvés-elméletek előtt szerintem inkább a saját politikai pályafutásának részleteit tárja olvasói elé, úgy hallottam az is cifra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Javaslom elolvasni elmúlt 500 írásomat, utána írni saját politikai pályafutásom nyilvánosságáról :D

      Törlés
    2. Már többet olvastam. Ám feltételezem más egy pályakép, mint egy 'publikáció kötet'. Gondolom önéletrajz helyet se úgy mutatná be magát, hogy 'Javaslom elolvasni elmúlt 500 írásomat' ! Szerintem fontos, hogy az olvasó ismeretlenül is el tudja helyezni a szerzőt, hogy mit képvisel a társadalmi vagy ideológiai palettán, s ehhez szvsz hozzá tartozik annak esetleges fejlődése is.

      Törlés
  8. eszterlaura.Ha Veled több százszor megtörténik,nem írnál ilyen cinikusan.Vagy nagyon kezdő lehettel,vagy igen kárörvendő cinikus,vagy a politikai tevékenységet egy nagy 0.

    VálaszTörlés
  9. Mélységesen csalódtam Fodor Gáborban, meg az affélékben, de főleg benne. Intelligensnek látszott és olyannak, aki aggódik a hazájáért - kiderült, hogy csak színjáték volt a részéről. Ismerve Ferit, tudta, hogy mindent megbocsátva (a rengeteg gáncsoskodást, hátbatámadást, faképnélhagyást) a cél érdekében, mely a szavazatmaximalizálás volt -beveteti őt az összefogás csapatába. Ez a liberálbolsevik hála, most megtapasztalhatjuk!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Tuareg!

    A letiltatás legegyszerűbb módja, ha páran bejelentik, hogy ismeretlenül bejelölted őket.
    Súlyosabb, ha azt jelentik be, hogy a megnyilvánulásaid sértik őket. Ez viszont elég szubjektív megítélés alá esik, lásd "?" kommentjét. Találgass, miket mondhattak rólad: nácinak jeleztek, holokauszt-tagadónak nyilvánítottak, stb.

    Omar Khajjám (ha már te Tuareg vagy)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah, a legnyilvánvalóbbat el is felejtettem: rasszistának bélyegeztek. :D
      És mivel most folyik a szardobálás Pásztor Albert-ügyben, admin gyorsan döntött: két hét stop! Vagy valami ilyesmi.

      Törlés
  11. És az FB megindokolta a blokkolàst? Vagy újabb rágalmazási pereknek nézel elé?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágajó Komisszár, gondolod, hogy amit nem írok meg, azt a Te kérésedre fogom megírni? :D

      Törlés
    2. Én csak kérdeztem.Gondolom mindenki kíváncsi mi a letiltás oka.Vagy titok?

      Törlés