2014. április 22., kedd

A Bejja (Csonka Bea Beáta)

Kicsi színes következik egy Trollról, hisz nyilván azért írogat és tolakszik ezer helyre, hogy föltűnjön. Kedves Bejja, segítek Neked közismertté válni, és kérem, továbbra is jelenj meg a Blogomon, mert az élet tragikomikumát képviseled személyedben.



Bejja (Csonka Bea Beáta) igazi Troll. A Demokratikus Koalíció saját trollja. Onnan vágták ki jó régen, azóta lett DK-antifan, mert addig DK-sként az MSZP-t reszelgette. A Trollról köztudott, hogy többnyire kisebb orkcsapattal jár, növelendő a hatékonyságot. Engem a trollok önmagukban nem zavarnak, a Blogon elférnek, Ők a blogíró bónuszai: szellemi táplálék, kedvelem.

A Fészbukon azonban lehet épp káros a tevékenységük, mert egy csoportot könnyebb szétverni, mint egy blogot: sok különböző ember, és nem mindenki oly konfliktustűrő, vagy épp kedvelő, mint jómagam. Úgyhogy mostanság arrafelé kicsit letakarítottam Bejját (Csonka Bea Beáta) az orkjaival együtt, gyakoribb föltűnése várható itt a Blogon egyéb lehetőségeinek súlyos bekorlátozódásával.

Sok különböző helyen döngeti Őkelme, hogy mekkora MSZP-s is, én meg azt gondolom, hogy azért annyira még nincs rossz passzban a Szegfű, hogy ez az imádat részükről is kölcsönös legyen. Ha mégis, ám legyen, de higgyétek el: egy pártnak sem tesz jót, ha a nevében egy materializálódott identitászavar lép föl. Nem tesz jót Nektek Szocik, na. Hogy egyébként meg kiről van szó, íme:


Na, de igazából egy dolog miatt teszem közismettté Bejját (Csonka Bea Beáta). A szokásos jobboldali túlfestéssel megjelent pár cikk egy emberről: Gönczi Józsefről. Kiírta a fészbukjára, hogy milyen sorsot kíván Orbánéknak. Ebből persze azonnal tonnás habostortát képeztek, mintha nem lenne tele a net a Gyurcsány kinyírását sürgető Vérnarancs opuszokkal. Szóval Gönczi Józsefet, aki egyébként egy normális ember, csak elszakadt nála a cérna, megpróbálta halálra vonszolni a Fidesznyik Bértollnoksereg.

Ez eddig persze szokványos ügy, kettős mérce, fölturbózás, hazudozás, sejtetés, Bájerzsóti újságírás rulez. Csak az a baj, hogy ezt a szerencsétlen Fészbuk posztot nem a jobbosok szúrták ki. Furcsa is lett volna, merthát a Fészbuk ezernyi ellenzéki pártcsoportjának folyamatos követéséhez még a Narancsapparátus is kevés. Ez olyan embertől mehetett csak ki, aki aktívan trollkodik az összes olyan DK-s jellegű csoportban, ahonnan még nem rittyentették ki. Olyantól, aki ismeri személyesen az írókat, és tudja, kinél képzelhető el, hogy egy választási vereség után elpattan benne egy pillanatra a húr.


Sajnos, pont Bejja (Csonka Bea Beáta) az a személy, aki olyannyira aktív és informált, hogy tudta, hová is kell figyelnie a végtelen infóáradatban. És megtalálta. És földobta Gönczi Józsefet. Gyanús volt eleve Bejja (Csonka Bea Beáta), ezért aztán csendben elkezdtem csekkolni a profilját. És láss csodát: meg is találtam, amit kerestem. Egyetlen embert állított be követésre: Gönczi Józsefet. És azóta is lelkesen posztolgatja a jobbnyikok összes vonatkozó átkozódását.

Kedves Bejja (Csonka Bea Beáta). Gönczi József elkövetett egy hibát. Egyet, érted. Te pedig ezért odavágtad a Vérnarancs sajtónak, hadd töröljék bele a lábukat. Hát ezért szerepelsz Te itt most nálam, hogy mindenfelé megtudják: kicsoda is vagy Te.

Vagy inkább Micsoda.


37 megjegyzés:

  1. Pufff, ez telitalálat - mindenkit érdemei szerint... ;)

    VálaszTörlés
  2. ez nem lehet, hogy megrendezett videó volt egy kabaré jelenethez? mert egy ember csak akkor lehet ennyire hülye, ha megírják neki a szöveget és pénzt kap azért, hogy ezt elmondja... csak járt iskolába, csak olvasgat híreket... nem hiszem el, hogy valaki ennyire buta lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki nem látja, hogy össze van vágva a videó az ne minősítsen másokat.
      Én jobboldali vagyok, és hízik a májam ahogy ölitek egymást.
      Remélem 2018-ra semmi nem marad belőletek. :D Hahaha

      Törlés
    2. Annyira vagy Te jobboldali, mint a Thürmer Gyula.

      Törlés
  3. Gábor ez telitalálat!!!Most jön majd a perrel való fenyegetés bejjja részéről....azért gondolom,nem dőlsz majd a kardodba. :-D

    VálaszTörlés
  4. Lehet perrel fenyegetni, de előbb tudjunk már róla, hogy Gábort ő miként aposztrofálta.
    Elmentettem, hogy ha szükséges, ne lehessen utólag elferdíteni a tényeket, s manipulálni a nicsmivel.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Tuareg!
    Üdv a csapatban !

    VálaszTörlés
  6. Egy helyesbítés, Gábor: Bejja nem várta meg, hogy kírúgják a DK-ból, ment magától.
    Az MSZP-ben meg röhögnek rajta.

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom kitől halottad a történetet, de az igazság, hogy csonka Bea dobbantott a DK-tól, mert nem tudott elszakadni a XIII. kerületi MSZP-től. Míg a DK-ban dolgozott mindenki szerette.
    A kilépése után sok mindent lehetett hallani. Annyit tudok, hogy nem érdemli azt amit mostanában tesztek vele. Én is DK-ás vagyok és félek attól, hogy ez is ránk fog rosszul hatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, megérdemli, ugyanis ezek reakciók, nem akciók, és aligha okoznak kárt a DK-nak.

      Törlés
    2. DeKa: azért ez az "...nem tudott elszakadni.." nem egészen így volt.
      1.) VIII.-IX. ker befogadta.
      2.) fogalmazzunk úgy a belépője és pozicionálása sem túl jól sikerült.:)
      Lehet sidolozni, na de maradjunk annyiban nem egy sikertörténet az övé, noooo. :)

      Gábor kiváló írások... Szívesen látnálak a csapatomba. :)

      Törlés
  8. Mikor Bea asszonyról hallok hát ki nyilík a bicska zsebemben ami nincsen is.....mindenkit támad és futás utána...na ez ő!!

    VálaszTörlés
  9. Hehe, vicces kis lény ez a Bejja, most épp a közvéleménykutatós részen nyomkodja vadul a "csapnivaló" gombot, 1-ről fölnyomta 57-ig, és még játszik vele. Szegénykém. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levettem a lapról, nézzük meg mit kezd ezzel. :)))

      Törlés
  10. Kellett, hogy valakitől megkapja!
    Már igen durva volt a tevékenysége

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen az, mikor elefántnyelvvel nyal vissza a fagyi. ;)

      Törlés
  11. Köszönöm,hogy bemutattad"Bejját" ! Mert megérdemli,nagyon! Igen ő egy buta és beképzelt TROLL!

    VálaszTörlés
  12. Basszus!

    Tényleg nem tudta, mi volt március 21-én???????????

    Ezt nem hiszem el ....

    VálaszTörlés
  13. BANDITA, töröltem ezt a bejegyzésedet, gondolom tudod miért. Nem kell újabb MNO cikk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuareg, nem haragszom ha nem szerzel kétes dicsőséget nekem. Próbálkozom érvekkel, tényekkel, de a kormánypárti ezen a téren genetikailag szervhiányos. A tényeken felháborodik, a tapasztalatra azt mondja, hazudok. De végül is itt él, csak nem ebben a mátrixban. BANDITA.

      Törlés
  14. Szerintem az nem baj, ha valaki nem tudja mi volt március 21-én! Az a dátum ugyan olyan szégyenfoltja történelmünknek mint a németek bejövetelének/megszálásának megünneplése!

    Annak idején mikor még a neonácik írtak a Béja asszonyról akkor még szimpatikus volt:
    https://kuruc.info/r/37/37331/
    Most, hogy a DK-t támadja az már nem annyira tetszik!
    Nem tudom mi történt a Göncz Józseffel? Mi ez a vidó?

    VálaszTörlés
  15. Azt én nem tudhatom, hogy neked az volt-e! :-)
    De nekem 2009-ben még lehetett szimpaikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, bocs, félreértettem amit írtál, úgy tűnik ideje nyugovóra térnem. :)

      Törlés
  16. Gábor kiválóan leoltottad a csajt finoman és lazán .
    Pont erre a típusra mondják hogy hú de súlyos figura :)
    Igen érdekes volt olvasni róla , hibás a software valahol .
    De hát ilyen a világ ,de jó hogy nem vagyunk egy formák .
    Azt nem mondom ettől csajtól színesebb is :)

    VálaszTörlés
  17. Vannak nem túl okos pártszimpatizánsok mindkét oldalon. A társainak kellene őket kiokosítani, legalább az alapértékeket biztosan definiálni. Egy támadó közegben egyébként nehéz hozni a formát, biztos vagyok benne, hogy különben a helyére teszi marc. 21-et is. A Gönczi Józseffel történteket is rendezni lehetne bocsánat kéréssel, és ráébreszteni Beát, hogy mekora kárt tesz ilyen cselekedeteivel. A DK-t pedig véleményem szerint a kormányoldal manipulálja ebben is. A tiszta beszéd, az összefogás az érvük, (itt lép a képbe Kövér László, a CÖF, stb.) Ha Gönczi Józsefet jobban elmarasztalja, mint kellene, akkor a Fidesz akarata érvényesül itt is!

    VálaszTörlés
  18. Ez a szint ami itt megy a blogírónak köszönhetően és a hozzászólók sem kivételek egyenlő a VV6 IQ szintjével.
    A Baloldal a béka segge alatt van.
    Köszönjük Fletó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm értékes véleményedet Bejja, de legközelebb nyugodtan írhatsz a saját neveden is, innen nem vagy kitiltva. :)

      Törlés
    2. Ahhoz némi bátorság is kell. :D

      Törlés
  19. Amikor szexuális játékairól mesélt a facebookon, akkor jöttem rá, hogy valami nincs rendben nála.

    VálaszTörlés
  20. Ez nem a DK-ról és az MSZP-ről szól, köztudott, hogy Csonka Beáta szerelmes volt Gyurcsány Ferencbe(ez nem vicc), csak valamiért kiábrándult belőle.

    VálaszTörlés
  21. Én ezta beírást jajkíáltásnak szántam a magyarok,EU és a vílág felé,hogy itt Magyarországon diktatura és fasizmus van.Ez nem víta téma.Igen tísztában voltam a következménnyel,ha dűhvel írtam is,hogy ezzel a DK kifog zárni.Igen a baloldali összefogásra jobban haragudtam,mint a győztes fasiszta,diktátor vezete jobboldalra.De arra álmomba se gondoltam volna,hogy egy volt DK-ás tag fog engem trollolni a Fidesznek.A DK vezetősége péntekre,Jézus Krisztus keresztre feszítés napjára akarta,hogy a választó kerületem rögtönzött Etika Bízotsága zárjon ki a tagságból.Az Etikai Bízotság fentről kapta a parancsot,hogy zárjanak ki.Szavazás nem volt,de tudomásul vettem a kizárásom.Életem legnagyobb csalódása volt eza feülről diktált kizárás.24 ével elötti ídökre emlékeztett.De én demokrata voltam,vagyok és leszek mig élek,mégha ilyen etikátlan beírást csináltam,amit öszintén mondom nem bántam meg,mert most derült ki,hogy ki az ígazi barátaim.

    VálaszTörlés