2018. április 19., csütörtök

Elégtétel

Azért lettem mindenünnen kiátkozva az elmúlt években, mert megmondtam és megtettem mindazt, amire mostanában kezdenek ráébredni.




Ez nekem elégséges elégtétel. Mindenben igazam volt, nektek meg semmiben. Igen, egy diktatúrát nem lehet választáson megbuktatni. Igen, csak egy állandó és népes Kossuth téri demonstráció vezethet el a bukásukig. Igen, a műellenzék parlamenti részvételével hitelesíti a demokrácia látszatát.

Ezeket írtam, és képviseltem a saját bőrömet terepen vásárra vive négy éven át. Ezért zártak ki vagy negyven, magát demokratának nevező csoportból. Ezért lettem a hivatalos "ellenzéki értelmiség" számára pária. Ezért lettem lefideszügynöközve.

Csakhát épp mostanában kezdi a közvélemény felkapni minden gondolatomat, mint új felfedezést. És épp azok többnyire, akik mindennek elmondtak, mikor leírtam, és elmondtam azokat. Most vagy az van, hogy ennyivel okosabb vagyok az összesnél, vagy az, hogy ők ennyire ostobák. Vagy épp csak úsznak az árral, mert gyávák és gerinctelenek, hogy vállalni merjenek egy olyan álláspontot, ami ugyan igaz, de kockázatos időben kimondani.

Gyáva értelmiséggel, műellenzékkel nem lehet diktatúrát bontani. Úgyhogy vagy elkergetitek mindet, vagy élhettek bármeddig Orbán alatt.

Na, ennyit, mentem vissza regényt írni.

Üdv.

Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése