2016. június 26., vasárnap

Nyuszika

Kocsis Mátéról lesz szó, rövidesen kiderül, miért ilyen címmel. Bár biztos vannak számosan olyanok, akiknek eleve, minden fénykép nélkül is Ő jut az eszébe a gyáva tapsifülesről. Akik személyesen ismerik, azoknak tuti.




Napersze van Nyuszikának súlyos bátorsághiányán kívül még két ismertetőjele. Egyrészt nagypofájú, másrészt síkhülye. Mármint viccekben, a nagybetűs Nyuszika, és ha már itt tartunk, akkor mondok is egy viccet, ami miatt ez lett a Kocsismátés írás címe. Szóval Nyuszika elmegy a Medve barlangjához, és bekiabál: gyere ki Medve, pofán baclak! Mackó kibrummog, pofon elmarad, a Bundás megragadja Nyuszikát és fajtalankodásra kényszeríti. Na, milyen szépen mondtam ugye, ha valaki ebből nem értené, akkor Nyuszikát felhúzzák Mackó kényes helyére és cuppcupp. Na, így már érthető, gondolom.


Dehát Nyuszika mint tudjuk, sem nem túl okos, sem nem túl szerény, így aztán másnap megint elmegy a Medvéhez és bekiabál a barlangjába: gyere ki Medve, pofán baclak! Hát, hogy is mondjam, Mackó megint kijön és megismétli az előző napi szertartást Nyuszika kárára. Dehát Nyuszika továbbra is az, aki, vagy inkább ami, így aztán harmadnap megint odapattan a medvebarlanghoz: gyere ki Medve, pofán baclak! Mackó unja, úgyhogy nem megy ki, csak kiszól. Figyelj Nyuszika, Te szopni jársz ide? Nem vagyok épp egy viccmániás, de ennek az elmesélését nem bírtam megállni, mert Kocsismáté a saját maga által indított büntetőügyekben folyamatosan ebbe a helyzetbe kerül. 


Számolatlan feljelentést tett ellenem, mindenre, amire csak épp a seregnyi jogásza rá tudott valami BTK-s tényállást húzni. Mindet el is vesztette, annak rendje és módja szerint. Döntő többsége annyira cikis volt, hogy miután a rendőrség szépen, ügyészi utasításra végignyomozta, és megküldte a megrendelőnek az anyagot, maga az Ügyészség írt nekem levelet, hogy bocsika, bűncselekmény hiányában a Zügy nem Ügy. Írtam ilyesmikről, párról már, az meg hogy közben Ungár Klárira is ráugrott, jó sokba is került Mátékának a móka, az már közhíressé tette Kocsis Nyuszizmusát. Mindig megpróbálja, mindig megszívja, de ez nem szegi kedvét.


Nemrég indult a legújabb baromsága, amiben csak annyi az újdonság, hogy nemcsak én vagyok rágalmazás, becsületsértés miatt feljelentve, hanem még egy rakás ellene tüntető mozgalmár. Mi az aktuális ÜGY? Teccenek emlékezni, meglátogattuk Kocsist múltév augusztus 20-án a kerületi ünnepségén, ahol annyira tele volt a gatyója, hogy felsorakoztatta ellenünk a tipikus Fidesznyik verőlegény-gárdát. Meg pár haveri vállalkozóját, Ők se maradjanak ki Mátéka megvédéséből. És utóbbiak egyike annyira elvesztette a fejét, hogy lekevert egy pofont az egyik ezüstősz hajú sokgyermekes, sokunokás, köztiszteletben álló tanárnő tüntetőnek. Hiba, súlyos.


Indult rendőrségi nyomozás, merthát tele volt kamerákkal az esemény, minden dokumentálva, a pofon is, meg az a rengeteg Kocsis-span, aki az egész rendezvényt védte tőlünk. Végigmentem a blogban anno (KATT IDE) azon a bizonyítékláncon, ami egyértelművé teszi: Kocsis hozott létre olyan védelmi rendszert, amelyikből törvényszerűen következett a nőverés. Úgyhogy mi meg szépen elmentünk pár nappal az akció után Mátéka Polgármesteri Hivatalához, és megmutattuk élőben, mit gondolunk egy gyáva, nőverő féregről. NŐVERŐ MÁTÉ, ezt raktuk ki betűkből. És ettől a Nőverő megsértődött, merthát a Nőverő nem szereti, ha a nevén nevezik.


Azzal védekezik, hogy Ő nem vert meg senkit. Ja, Sztálin, meg Hitler sem a saját kezével irtott ki sokmillió embert, oszt mégis tömeggyilkosok. Mert a vezető felelős az általa létrehozott rendszer tevékenységéért, és bizony azt a védelmi rendszert, amelyik törvényszerűen nőveréshez vezetett, Mátéka hozta létre, úgyhogy csihadj, Kispöcs. Na, ebben vagyok én a Főgyanúsított, és zajlik mindazon Bűntársaim beazonosítgatása, meg gyanúsítottkénti berendelgetése a Zsaruságra, akik a tábla betűit tartották. Hehehe. Ennél baromabb Ügyet még nem indítottak ellenem, ellenünk, minden percét élvezem, bár a gyanúm az, hogy megint kidobja az Ügyészség, merthát a végén Bíróság fogja kimondani, amit eddig csak Mi.

Kocsis Máté Nőverő.


5 megjegyzés:

  1. Na engem nem jelentett fel,pedig mindkét helyszínen ott voltam.Ez kifejezetten sértő,büszkén mondtam volna a véleményemet a képébe a bíróság előtt is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cserélhetsz velem. Engem feljelentett Facebook-komment miatt, méghozzá büntetőfeljelentést tett ellenem. Folyik az ügyem, és mivel nem tudom rászánni az időmet, és ha kell, az életemet, mert két kisgyereket nevelek és dolgozom, ügyvédet kellett fogadnom nem kevés pénzért.

      Törlés
    2. Mivel az Ungár Klári alapügyében írt kommented miatt tette, ahol elbukta a dolgot, ezért nyerni fogod, és kifizeti utólag.

      Törlés
    3. Remélem. Ebben az országban én már sajnos semmiben nem vagyok teljesen biztos.

      Törlés
  2. Amilyen boldogan fogadtuk őt, mint új polgármestert, akkorát csalódtunk benne!! Beállt a talpnyalók közé, ő is csak a pénzhajhászással törődik és fütyül a kerület lakóira!! Rosszindulatú lett! nagyképű és a kerület dolgait is másokra bízza, Ő meg megy a pénz és a "vajda" nyomába, nehogy ne tudja valahol megvédeni! mert az bűn lenne!!

    VálaszTörlés